De Betere Schilder haalt groot landelijk bereik
26 februari 2018
In 2017 vonden ruim 143.000 unieke bezoekers de website van Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder. Dit is een stijging van maar liefst 42% ten opzichte van 2016.
“Deze stijging is niet alleen het gevolg van de digitalisering,” aldus Nick Polm van De Betere Schilder. Polm: “Wij hebben de afgelopen jaren veel ingezet om de website hoger in Google te positioneren. Met resultaat, want als men zoekt naar een schildersbedrijf in één van de 30 grootste steden in Nederland, zijn wij in de top van zoekresultaten te vinden. Ook hebben wij een succesvolle radiocampagne gevoerd, deze werd ruim 20 miljoen keer beluisterd. En tot slot werpt de inzet van verschillende social media zijn vruchten af. Dat blijft toch de snelste manier voor het verspreiden van belangrijk nieuws.“
“Deze stijging is niet alleen het gevolg van de digitalisering,” aldus Nick Polm van De Betere Schilder. Polm: “Wij hebben de afgelopen jaren veel ingezet om de website hoger in Google te positioneren. Met resultaat, want als men zoekt naar een schildersbedrijf in één van de 30 grootste steden in Nederland, zijn wij in de top van zoekresultaten te vinden. Ook hebben wij een succesvolle radiocampagne gevoerd, deze werd ruim 20 miljoen keer beluisterd. En tot slot werpt de inzet van verschillende social media zijn vruchten af. Dat blijft toch de snelste manier voor het verspreiden van belangrijk nieuws.“